OBCHODNÍ PODMÍNKY
- Kontaktní informace
Název: RSDr. Vladimír Koliandr
Sídlo/bydliště: Brandýs nad Labem, Na Vinici 1733/A
IČ:489 697 45
Zapsaná: v živnostenském rejstříku
Telefon: +420 774 117 721
Email: info@jakseuzsravit.cz
Kontaktní adresa: 250 01 Brandýs nad Labem, Masarykovo náměstí 65
Provozovna: Masarykovo náměstí 65, Brandýs n/L
Provozní doba: dle objednání
2. Informace |
Informace o službách, zboží a ceně uváděné prodávajícím (dále poradce) jsou závazné s výjimkou zjevné chyby. Ceny jsou prezentovány včetně všech daní (např. DPH) a poplatků, kromě nákladů na doručení zboží. Informace o přijímaných způsobech platby: 1. v hotovosti na provozovně 2. převodem na účet č. 107-7083540257/0100, Komerční banka, 3. platební kartou - v momentě zprovoznění GOPAY budou podrobnosti zde. 4.V případě zasílání fyzického zboží dobírkou platba v hotovosti doručovateli. Převzetí nevyžádaného plnění ze strany kupujícího (dále klienta) neznamená přijetí nabídky. |
3. Doručování zboží |
Služby jsou poskytovány při osobním kontaktu, výjimkou je rekonektivní léčení na dálku, kdy v dohodnutý čas, v rozsahu 15 - 20 minut působí poradce energeticky ve prospěch osoby, pro níž rekonektivní léčení bylo sjednáno. Poradce dodá službu i zboží dle objednání klientovi kompletní. Při objednávce zboží s doručením nejpozději do 15 dnů od potvrzení objednávky, pokud u jednotlivého zboží neuvádí jinou lhůtu k dodání. Je-li u zboží uvedeno „skladem“, poradce zboží odešle nejpozději do dvou pracovních dnů. Kupující je povinen zboží převzít a zaplatit. Kupujícímu se doporučuje, aby si zboží při převzetí co nejdříve překontroloval. Doklady ke zboží, zejména daňový doklad, odešle prodávající kupujícímu ihned po převzetí zboží, nejpozději do dvou dnů od převzetí zboží spotřebitelem. Požádá-li o to kupující, potvrdí mu prodávající v písemné formě, v jakém rozsahu a po jakou dobu trvají jeho povinnosti z vadného plnění a jakým způsobem může kupující práva z nich uplatnit. Cena a způsob doručení Nepřevezme-li kupující zboží v dohodnuté době porušením své povinnosti, může prodávající požadovat poplatek za uskladnění za každý den prodlení ve výši 10,- Kč, maximálně však 300,- Kč. Prodávající je oprávněn poté, co kupujícího prokazatelně e-mailem upozorní a poskytne mu novou přiměřenou lhůtu pro převzetí, zboží vhodným způsobem prodat. Náklady na uskladnění a náklady marného dodání zboží z důvodu nedostatku součinnosti na straně kupujícího v nezbytně nutné výši je prodejce oprávněn vůči kupujícímu započíst na výtěžek prodeje. |
4. Zrušení objednávky a odstoupení od smlouvy |
Klient může odstoupit od smlouvy, v případě zasílání zboží, do 14 dnů od převzetí zboží nebo poslední části dodávky, a to bez ohledu na způsob převzetí zboží či provedení platby. Uvedená lhůta je určena k tomu, aby se kupující v přiměřeném rozsahu seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží. Klient je oprávněn od smlouvy odstoupit i kdykoliv před dodáním služby či zboží. Odstoupení od smlouvy klient poradci zašle nebo předá ve 14 denní lhůtě. Klient nemusí uvádět důvod, pro který od smlouvy odstupuje. Pro usnadnění komunikace je vhodné v odstoupení uvést datum nákupu či číslo smlouvy/prodejního dokladu, bankovní spojení a zvolený způsob vrácení zboží. Od smlouvy na poskytnutí služby lze odstoupit pouze před jejím uskutečněním. Poradce je povinen kupujícímu vrátit částku plně odpovídající ceně zboží a zaplaceným nákladům na jeho dodání do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, a to stejným způsobem, jakým platbu od kupujícího přijal. Nabízí-li poradce v rámci určitého způsobu dodání zboží několik možností, je povinen klientovi nahradit nejlevnější z nich. Nejpozději ve stejné lhůtě je klient povinen prodávajícímu zaslat nebo předat zakoupené zboží. Zboží musí být vráceno prodávajícímu kompletní, nejlépe v původním obalu, nesmí jevit známky opotřebení či poškození. Náklady vrácení zboží nese klient. Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, je prodávající oprávněn vůči kupujícímu uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a započíst jej na vracenou částku. Výjimky: Právo na odstoupení od smlouvy nelze uplatnit u smluv na dodání digitálního obsahu, nebyl-li dodán na hmotném nosiči, pokud na takový produkt se nevztahovala speciální záruka vrácení peněz deklarovaná písemně při prodeji, či u smluv o poskytování služeb, v obou případech za podmínky, že ke splnění došlo s předchozím výslovným souhlasem kupujícího před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy; dále u smluv na dodávku služeb nebo zboží, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli prodávajícího; u smluv na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu a u smluv na zboží, které podléhá rychlé zkáze, u zboží, které bylo nenávratně smíseno s jiným zbožím, nebo vyňato z uzavřeného obalu a z hygienických důvodů je nelze vrátit; u dodávky zvukových či obrazových nahrávek nebo počítačových programů, porušil-li kupující jejich původní obal; u dodávky novin, časopisů nebo jiných periodik; u smluv o ubytování, dopravě, stravování nebo využití volného času poskytovaných v určeném termínu. |
5. Práva a povinnosti z vadného plnění |
Jakost při převzetí Pokud má převzaté zboží nedostatky (např. nemá sjednané nebo oprávněně očekávané vlastnosti, nehodí se k obvyklému nebo sjednanému účelu, není kompletní, neodpovídá jeho množství, míra, hmotnost, nebo jakost neodpovídá jiným zákonným, smluvním nebo i předsmluvním parametrům), jedná se o vady zboží, za které prodávající odpovídá. Klient může u poradce uplatnit nejpozději do dvou let od převzetí zboží podle svého požadavku nárok na bezplatné odstranění vady nebo na přiměřenou slevu z ceny; není-li to povaze vady neúměrné (zejména nelze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu), lze uplatnit požadavek na dodání nové věci bez vad nebo nové součásti bez vad, týká-li se vada pouze této součásti. Není-li oprava nebo výměna zboží možná, na základě odstoupení od smlouvy může kupující požadovat vrácení kupní ceny v plné výši. Během šesti měsíců od převzetí zboží se předpokládá, že vada zboží existovala již při převzetí zboží. Poradce není povinen nároku klienta vyhovět, pokud prokáže, že klient před převzetím o vadě zboží věděl nebo ji sám způsobil. U prodávaného použitého zboží prodávající neodpovídá za vady odpovídající míře dosavadního používání nebo opotřebení. U věcí prodávaných za nižší cenu prodávající neodpovídá za vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána. Místo práva na výměnu má kupující v těchto případech právo na přiměřenou slevu. Zákonná práva z vad Prodávající odpovídá za vady vzniklé po převzetí zboží v 24 měsíční záruční době nebo v době použitelnosti uvedené v reklamě, na obalu zboží nebo v připojeném návodu. V této lhůtě může kupující uplatnit reklamaci a podle své volby požadovat u vady, která znamená podstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou): • odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci; Podstatné je takové porušení smlouvy, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala. U vady, která znamená nepodstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou), má klient nárok na odstranění vady anebo přiměřenou slevu z kupní ceny. Vyskytla-li se odstranitelná vada po opravě opakovaně (třetí reklamace pro stejnou závadu nebo čtvrtá pro odlišné závady) nebo má zboží větší počet vad (nejméně tři vady současně), může kupující uplatnit právo na slevu z kupní ceny, výměnu zboží nebo odstoupit od smlouvy. Prodávající neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení nebo nedodržení návodu k použití. |
6. Vyřízení reklamace |
Klient je povinen uplatnit reklamaci u poradce nebo osoby určené k opravě bez zbytečného odkladu od zjištění nedostatku. Učiní-li tak písemně nebo elektronicky, měl by uvést své kontaktní údaje, popis závady a požadavek na způsob vyřízení reklamace. Klient je povinen sdělit poradci, jaké právo si zvolil při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Změna volby bez souhlasu prodávajícího je možná jen tehdy, žádal-li kupující opravu vady, která se ukáže být neodstranitelná. Nezvolí-li klient své právo z podstatného porušení smlouvy včas, má práva jako při nepodstatném porušení smlouvy. Klient je povinen prokázat nákup zboží (nejlépe dokladem o koupi). Lhůta pro vyřízení reklamace běží od předání/doručení zboží prodávajícímu nebo do místa určeného k opravě. Zboží by mělo být při přepravě zabaleno ve vhodném obalu, aby nedošlo k jeho poškození, mělo by být čisté a kompletní. Poradce je povinen bezodkladně, nejpozději do tří pracovních dnů, rozhodnout o reklamaci, případně o tom, že je k rozhodnutí potřebné odborné posouzení. Informaci o nutnosti odborného posouzení kupujícímu v této lhůtě sdělí. Reklamaci, včetně odstranění vady, prodávající vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se s kupujícím písemně nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má kupující stejná práva, jako by se jednalo o podstatné porušení smlouvy. Odmítne-li poradce odstranit vadu věci, může klient požadovat přiměřenou slevu z ceny nebo odstoupit od smlouvy. Záruční doba se prodlužuje o dobu od uplatnění reklamace do jejího vyřízení nebo do doby, kdy byl kupující povinen si věc vyzvednout. Dojde-li k výměně zboží nebo jeho části, uplatní se odpovědnost prodávajícího jako by šlo o koupi nového zboží nebo jeho části. Není-li umožněno sledovat stav vyřízení reklamace on-line, zavazuje se poradce o vyřízení reklamace klienta informovat podle jeho požadavku emailovou zprávou nebo prostřednictvím SMS. U oprávněné reklamace náleží klientovi náhrada účelně vynaložených nákladů. |
7. Ochrana osobních údajů |
Klient souhlasí s tím, aby poskytnuté osobní údaje byly poradcem zpracovávány a uchovávány v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů (č. 101/2000 Sb.) za účelem plnění předmětu smlouvy. Klient má právo být informován, jaké údaje o něm poradce eviduje, a je oprávněn tyto údaje měnit, případně písemně vyslovit nesouhlas s jejich zpracováváním. Dozor nad ochranou osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Klient může poradci sdělit, že chce ukončit zasílání obchodních sdělení, a to na elektronickou adresu získanou v souvislosti s plněním smlouvy, aniž by mu tím vznikly jakékoliv náklady. |
8. Řešení sporů |
Vzájemné spory mezi prodávajícím a kupujícím řeší obecné soudy. Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu se zahajuje výlučně na návrh spotřebitele, a to pouze v případě, že se spor nepodařilo s prodávajícím vyřešit přímo. Návrh lze podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy spotřebitel uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé. Spotřebitel má právo zahájit mimosoudní řešení sporu online prostřednictvím platformy ODR dostupné na webové stránce ec.europa.eu/consumers/odr/. Klient se rovněž může obrátit s žádostí o radu ohledně svých spotřebitelských práv na dTest, o.p.s. přes www.dtest.cz/poradna či na telefonu 299 149 009. Dozor nad dodržováním povinností podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, vykonává Česká obchodní inspekce (www.coi.cz). |
Ostatní |
Klient se pro účely těchto obchodních podmínek rozumí kupující, jímž je člověk, který vstupuje do smluvního vztahu především v zájmu upevnění svého zdraví. Poradcem se pro účely těchto obchodních podmínek rozumí prodávající a poskytovatel rekonektivního léčení, který, při uzavírání a plnění smlouvy, jedná v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu svého povolání. Smlouva se uzavírá ústně, nebo internetovou objednávkou a je stvrzena úhradou služby či příslušného produktu (zboží). Související otázky se řídí českým právem. Při léčebném poradenství koná poradce v zájmu klienta tak, aby co nejlépe využil všech svých schopností a prostředků k zlepšení zdravotního stavu klienta. Při rekonektivním léčení koná tak, aby umožnil rozvinutí samoléčících schopností imunitního systému klienta a vytvořil podmínky k jeho postupnému uzdravování, nebo při preventivní činnosti zvýšené odolnosti proti potenciálnímu onemocnění. Ostatní, zde neuvedené, záležitosti se řídí občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.), zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.) a dalšími právními předpisy, ve znění pozdějších právních předpisů. Klient, vstupem do obchodního vztahu s poradcem souhlasí s těmito obchodními podmínkami. Tyto obchodní podmínky jsou účinné od 1. března 2017 |